dimecres, 16 de novembre del 2016

Rap amb verdures i castanyes amb brou de ceba ecològic ANETO


M'encanten les castanyes. Sobretot, torrades, però també crues i bullides, que és com més habitualment me les menjo. Cada any, quan s'apropa la temporada de castanyes, ja friso per tornar-ne a menjar. Ara que a casa no tenim llar de foc, la veritat és que torrades perden una mica, o força. No hi ha res com aquell torrat de foc de llenya, per les castanyes. Però com que qui no es conforma és perquè no vol, encara que sigui sense llar de foc, al forn, enguany he cuit castanyes. Una part de les que vaig torrar ens les vam menjar el mateix dia, i que bones que eren! L'Arlet les devorava tan o més depressa que nosaltres... he he he. Les que em van sobrar, les he fet servir per acompanyar aquesta cassoleta de rap i verdures. I que bones, també! Si voleu, també trobareu una recepta salada amb castanyes, en aquest blog: Vedella amb llanegues i castanyes

Ingredients:
Pebrot verd
pebrot vermell
Ceba
Carbassó
Brou ecològic de ceba ANETO 
Castanyes torrades
rap

El que fem primer és tallar i sofregir les verdures, amb oli i un pessic de sal. A continuació, tallem el rap en rodanxes i posem a escalfar el brou Aneto, en aquest cas, un deliciós regal que em van fer del brou de ceba ecològic. Seguim remenant les verdures i hi afegim les castanyes pelades. Rectifiquem de sal.


Un cop tenim les verdures enrossides, hi afegim els talls de rap, volta i volta, i el brou calent de ceba. Deixem que tot faci xup xup durant uns 20 minuts, a foc mig i amb la cassola tapada.


Passat aquest temps, ho deixem reposar un parell de minuts i... a menjar! Bon profit!



 
 


2 comentaris:

  1. Ostres, un plat ben senzill y amb ingredients de primera. M'encanta!!

    Petons!!

    ResponElimina
  2. Un plat per a sucar un bon pa. M'agrada molt aquest brou de ceba.
    Petons.

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...