dimecres, 2 de desembre del 2015

Pastís de iogurt amb vainilla farcit de xocolata


Aquí tenim el pastís de iogurt amb vainilla que vaig portar el dia que vaig tornar a treballar. I dic tornar a treballar perquè he repescat la feina que ja tenia des de fa 15 anys, i que per primer cop he trencat per poder tenir cura de la nostra filla, la meva i la del Manel. Ara sí, després d'1 any i una mica més, reobro l'ordinador, clico la contrasenya, busco l'agenda per fer les primeres trucades i celebro tornar a veure els meus companys de feina. I per fer-ho més passador, aquest primer dia, doncs vaig endolcir-lo!

Ingredients:
3 ous ecològics
1 iogurt
1 mesura de iogurt de sucre morè
3 mesures de farina
1 sobre de llevat en pols
1/2 mesura d'oli d'oliva
1 baina de vainilla
Crema de cacau per farcir


Aquest és un dels pastissos més fàcils de fer que hagi vist mai i, si teniu nens, és ideal per a preparar-lo amb ells. A més, gairebé sempre agrada a tothom. El que hem de fer primer és abocar els primers ingredients en un bol, que després us serveixi per a batre-hi la resta d'ingredients. Comencem orint la baina pels dos extrems, de través, i en traiem la polpa, que de moment reservem. Seguim amb els ous, els batem amb el iogurt i la farina, també el llevat. A continuació, afegim l'oli i el sucre morè.


Ara, ens falta posar-hi també la polpa de la vainilla. I ho aboquem la barreja en un motlle per anar al forn. Ho deixem coure uns 40 minuts a 170ºC. Després, traiem el pastís del forn i el deixem refredar. El partim per la meitat, per farcir-lo. En aquest cas, jo el vaig farcir de crema de cacau.


Tanquem la tapa de sobre i ja el tenim a punt! Si voleu, el podeu farcir de melmelada o bé decorar-lo amb nata i fruita natural per sobre, jo no ho vaig fer perquè era per l'endemà. 







6 comentaris:

  1. Segur que amb aquest pastís vas tenir una tornada a la feina ben dolça, perquè segur que després de tant temps amb la nena et va costar de separar-te'n, oi?? un petó!

    ResponElimina
  2. Si sol és bo no et dic farcidet de xocolata!!! per a mi ideal...! petons

    ResponElimina
  3. Els teus companys estaràn encantats de qu hagis tornat a la feina amb aquest pastís tan bo que els vas portar.
    I es que el pastís de iogurt sempre agrada, es dels que sempre surt bé.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Jo n'hagués menjat un trosset ( o dos) sense esperar a que el farcissis!!! Quin interior més esponjós!!! Petonarros!

    ResponElimina
  5. Segur que t'han trobat a faltar molt els teus companys...jeje
    Petons guapa i bona tornada a la feina!

    ResponElimina
  6. Quin pastisset!...espero que la rentrée segueixi sent bona.

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...