divendres, 17 de juliol del 2015

Del taller de cuina mallorquina a l'Espai Cuina'm

El que us porto avui és el resum fotogràfic del taller de cuina mallorquina que vaig impartir el passat 11 de juliol a l'Espai Cuina'm, del qual ja us he parlat en diverses ocasions. Un cop més, agraeixo la confiança de l'Àgata Albero, una gran cuinera, amiga i responsable d'aquest espai. 

Si parlo del taller, he de dir-vos que aquest cop vam passar-nos-ho bé treballant masses. Amb aquesta calor, no vaig voler intentar cap sopa mallorquina (que és boníssima, ho sé!), ni tampoc receptes que fessin massa calor. Tot i que les masses, evidentment, couen al forn i aquest genera calor, el treball previ d'amassat i demés es fan en fred, cosa que em fa l'efecte que va ser més agraïda. 

El que vam elaborar, finalment, van ser unes QUELIS, COCARROIS, PANADES i CRESPELLS. I aquí us en poso la foto:

Receptes salades: Quelis, panada tancada, panada oberta i cocarrois

Recepta dolça: Crespells


Alguns moments bonics del taller

L'Àgata (al centre) tampoc no va deixar-se perdre la foto... he he he. 





3 comentaris:

  1. Ens agrada molt poder comptar amb tu Marina, els alumnes surten sempre molt contents. Un petonàs.

    ResponElimina
  2. Quin taller més xulo!! M'hagués encantat assistir-hi!! Per cert, la vostra Arlet està per a menjar-se-la!! Quina xiqueta més bonica i feliç!!

    ResponElimina
  3. Vaig estar a punt d´apuntar-me! però em pilla una mica lluny...Pels quelis matooo!!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...