dimecres, 29 de juliol del 2015

Conill al forn amb allioli d'herbes


El plat que us proposo avui és molt i molt fàcil de fer, ideal per aquells dies en què volem dedicar temps als convidats acabats d'arribar, sense que haguem estar pendents dels fogons. El vaig aprendre ara fa uns dies a casa la tieta de Mallorca. Ella m'explicava precisament això, que el fa quan no vol patir perquè se li cremi res al foc. 

Aprofitant aquestes safates tan xules que estreno, gràcies al premi de Bonpreu, també he acompanyat el conill amb un allioli de romaní i farigola, dues herbes que fan de bosc, trobo jo i qui m'ha ajudat a tallar-les. Som-hi.

Ingredients (per a dues persones):
1/2 conill gros
pebre negre
oli i sal
allioli 
farigola i romaní frescos


El que fem primer és untar la safata amb oli i posar el forn a preescalfar a tota potència. 


Seguidament, salpebrem el conill. També el reguem amb una mica d'oli d'oliva.


Mentrestant, el Manel m'ha anat tallant les herbes ben fines, ell que en sap tan, de manegar el ganivet.


Ara, enfornem el conill a 210 ºC durant 15-20 minuts, fins que sigui ros d'una cara. Passat aquest temps, el traiem un moment, el girem, i el tornem a coure 15 minuts més.


Quan el conill sigui cuit, barrejarem les herbes amb l'allioli i ja podrem servir el dinar! Ho podeu acompanyar d'una bona amanida o d'un gaspatxo ben fresquet, com vam fer nosaltres.








5 comentaris:

  1. Boníssim! El conill m'encanta, no he fet mai allioli amb herbes, ho provarem. La safata molt xula! Petonets

    ResponElimina
  2. el conejo al horno me encanta, y si encima le añades ese allioli de hierbas aun mas

    ResponElimina
  3. Les safates molt xules (un magnífic i merescut premi), el conill ha de ser deliciós, i l'allioli d'herbes queda apuntadíssim! Una gran dinar d'estiu! Petons!

    ResponElimina
  4. Doncs el regal merescut, pràctic, van super bé i són maques, què més és pot demanar! i l'allioli apuntadíssim!! petons

    ResponElimina
  5. Fàcil i boníssim!! Les safates fan molt de goig!! Quines vacances més xules a Mallorca!! Besets

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...