dimecres, 19 de juny del 2013

Sandvitx de xocolata desfeta, pinya a la planxa i kikos


Aquesta és la meva proposta a Memòries d'una cuinera del mes de juny, on el protagonista del repte és el sandvitx. No sóc gaire de pa de motlle, jo, prefereixo el pa amb crosta gruixuda i cruixent. Potser per això vaig entomar el repte amb cert escepticisme...  Fins que vaig recordar que, de petita, sí que hi havia un sanvitx que m'entusiasmava, el de xocolata que ens feia la mare! Fred o torradet, era una llepolia pel meu germà i per mi mateixa. 

Com que la fruita també ha estat sempre una de les meves debilitats, vaig pensar que  hi quedaria la mar de bé, combinada amb la xocolata. A més d'això, la combinació amb els kikos (el punt salat), que ja he tastat diverses vegades combinada amb la pinya i la xoco, en forma de piruleta (ho podeu veure aquí)  ho vaig tenir claríssim, ja tenia rumiat el meu sandvits! L'altre dia el vaig posar en pràctica. I així ha quedat!

Ingredients: 
Pinya
Xocolata desfeta
pa bimbo
kikos trinxats


Comencem desfent la xocolata. Jo n'he fet servir una de fondant i negra, barrejada amb una mica de llet. També pelem i laminem la pinya, com si volguéssim fer un carpaccio. I trinxem els kikos amb la tourmix.


Posem a coure la pinya en una paella ben roent. I la deixem 2-3 minuts per cada costat. Després, la traiem del foc i la deixem refredar.


Mentrestant, hem començat a untar una de les llesques de pa amb la xocolata que ja hem desfet.


A sobre, hi posem la pinya laminada i ja cuita. I, finalment, hi empolsem els kikos trinxats.


I ja el tenim a punt! Si voleu, també podeu passar-lo per la planxa, un cop ja acabat, perquè de fora el pa també quedi torradet. Però jo, què voleu que us digui, el prefereixo fred, amb la caloreta... Bon profit!




Memòries d'una cuinera










28 comentaris:

  1. Una combinació ben curiosa, es com una fondue dins un sandvitx, i el cruixent dels kikos també li dona una altre textura. Sorprenent i bo.
    Una abraçda

    ResponElimina
  2. Vaya combinacion tan especial, me parece de lo mas interesante tengo que probarla, bicos

    ResponElimina
  3. ostres Marina que original i bo ha de ser!! bonissima combinació i textura, els kikos els trobo genials! petons

    ResponElimina
  4. Aisss... té que estar de vici, Marina. M'ha recordat als que menjava jo de petita amb la Nocilla. :) La fruita i la xocolata una bona proposta, ummm... Petons i que tinguis un bon dia.

    ResponElimina
  5. un postre bien bueno con esta combinación
    peto

    ResponElimina
  6. Que bo Marina bonissima combinació. Petons guapa.

    ResponElimina

  7. Una proposta que deu d’estar molt bona i una combinació ben curiosa !!
    Petons

    ResponElimina
  8. Una combinació molt interessant Marina i fa venir una salivera...! Ha de ser deliciós!!! Em sembla que si el provo es convertirà en una de les meves debilitats, aquest sandvitx... :P

    Molts petons guapa!

    ResponElimina
  9. Como me gusta la combinación choco-kikos.Treneda MArina!

    besitos

    ResponElimina
  10. Buena propuesta en versión dulce. Besos!

    Ana

    ResponElimina
  11. Apaaaaaa!!!! si al final no podré anar a la platja aquest estiu... només mirant ja m'engreixo!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  12. Què bo marina, la pinya a la planxa m'agrada molt. I el pa, fred o calent, estarà bo igual.
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  13. Un bon, bon verenar....carai aquet conjunt de sabors deu ser genial....no tens desperdici nena !!!!!!!
    Petonetsssss

    ResponElimina
  14. Una combinació d'allò més original, el toc cruixent dels kikos ha de triomfar!

    Petons!

    ResponElimina
  15. Marina, qué original!! Menuda mezcla de sabores, muy rico. Besos.

    ResponElimina
  16. Que bo i original!!! M'encanta! petons

    ResponElimina
  17. Caram, quin sandwich més original...!!!!

    ResponElimina
  18. Uii Marina com m'agrada aquest sandwich!!!!! M'encanta la pinya cuita, o sigui planxada, a la brassa amb la carn, etc... i així combinada amb la xocolata i els kikos ha de ser un contrast ben potent i curiós!!! Molt bona proposta!!

    ResponElimina
  19. Una combinació molt original ......ara que això ha d'estar de vici.
    petons

    ResponElimina
  20. Marina,quin goig que fa aquest entrepà, m'encanta

    ResponElimina
  21. Mira que ja he sopat...però aquest entrepà em passaria sense cap esforç!!! Quina passada!

    ResponElimina
  22. En un sandwich, nunca nunca lo hubiera imaginao así...y mira que he comido piña con chocolate, pero en tu versión me parece la locurade rico!!

    Besos.

    ResponElimina
  23. Mare meva, aquesta combinació sembla ben estranya, però segur que el resultat és boníssim!! Quina bona idea, Marina.

    ResponElimina
  24. ostres Marina! aquest sandvitx no me l'esperava... m'ha encantat! gràcies guapa per participar. petonets

    ResponElimina
  25. Marina, quina combinació més bona. La xocolata m'encanta i combinada amb la fruita a la planxa i els quicos em sembla una idea boníssima. T'ha quedat molt bé, enhorabona!

    ResponElimina
  26. Quina idea més original aquest sandvitx dolç!!! El toc dels quicos ja és la bomba!!! Petonets!

    ResponElimina
  27. Sí, realment original i boníssin! Pinya i xocolata...ummmm i els kikos: no hi hauria pensat mai!!!! Brutals! :)

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me, m'ajudes a seguir aquí! Fins aviat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...